1. Jaki gaz mamy w ofercie?

Jest to propan grzewczy, zgodny z polską normą PN-C-96008;1998, którego jakość

jest potwierdzona certyfikatem. Jeśli chcesz otrzymać certyfikat dopisz taką

informację w uwagach lub napisz/zadzwoń.

 

2. W jaki sposób mogę dokonać zamówienia w naszym sklepie?

W pierwszym kroku należy wybrać pojemność zbiornika, następnie podać kod

pocztowy adresu, pod którym znajduje się zbiornik. Można dokonać zamówienia

podając aktualny stan zapełnienia zbiornika w % (kalkulator automatycznie wyliczy

Państwu ilość potrzebną do zatankowania zbiornika do pełna), lub ręcznie wpisać

wartość zamówienia w litrach.

W celu sfinalizowania zamówienia potrzebne są następujące dane:

-Imię i nazwisko/Nazwa firmy

-Adres dostawy

-PESEL (klient indywidualny)/NIP (zamówienie na firmę – w celu realizacji takiego

zamówienia klient jest zobowiązany do posiadania aktywnego konta na platformie

PUESC wraz z dodanymi danymi akcyzowymi)

-numer telefonu

-adres e-mail

 

3. W jaki sposób mogę sprawdzić stan zapełnienia mojego zbiornika?

Na zbiorniku znajduje się poziomowskaz z którego należy odczytać wartość.

 

4. Jaka jest minimalna ilość litrów przy jednorazowym zamówieniu?

Minimalna ilość przy zamówieniu to 500L.

 

5. Czy ilość zamówionego gazu jest ostateczna?

Nie – jest możliwość zatankowanie większej ilości już podczas dostawy.

Pamiętaj, że zawsze możesz aktualizować swoje zamówienie - napisz lub zadzwoń.



6. Co jeśli podczas dostawy zostanie zatankowana większa ilość gazu niż opłacona?

W przypadku takiej sytuacji klient jest zobowiązany do uregulowania różnicy na

miejscu, u kierowcy – kartą, gotówką lub blikiem.

 

7. Jaka jest forma płatności przy dotankowaniu na miejscu?

Jest możliwość płatności kartą, gotówką lub blikiem u kierowcy.

 

8. Czy dostanę potwierdzenie zatankowanej ilości?

Tak – wydruk z cysterny na którym widnieją takie informacje jak ilość, gęstość gazu i

temperatura.

 

9. Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?

Czas oczekiwania na dostawę to 1-10 dni roboczych.

 

10. W jaki sposób zostanę powiadomiony o dostawie?

O dostawie informujemy telefonicznie, dzień przed dostawą.